![]() |
|
|||||||
| Registrering | FAQ (Ofte Stillede Spørgsmål) | Medlemsliste | Kalender | Søg | Poster i dag | Marker Fora som læst |
| Introduktioner Hvis du er ny i forum, så skriv lidt om dig selv her - både for at komme i gang og for at de andre kan lære dig at kende. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
||||
|
||||
|
Hej alle.
Jeg hedder Sebastian. Jeg fyldte 19 her d. 6. juli 2008. Det er lidt underligt at fylde 19, der sker nemlig ikke rigtigt så meget nyt fortiden Til dagligt går jeg på teknikum her i Odense, hvor jeg læser til civilingeniør i robotteknologi. Jeg startede på begynderholdet i kickboksning her til sommer (2008). Kick var dog ikke førstevalget, efter at have prøvet kenpo og kung fu, kom jeg frem til at kickboksning var den kampsport som indeholdte den mængde motion og teknik som jeg havde brug for. Jeg ville dog ønske at jeg havde lidt mere tid, sådan så jeg også kunne komme til kenpo træning. Men tid er der ikke meget af, ud over at gå i skole, arbejder jeg som telefonsælger, rengøringsmand og it-medhjælper på virksomheden UG-plus lige overfor Fehe Dojo. I den fritid jeg nu har tilbage, spiller jeg en masse ondt musik. Jeg startede med at spille trommer engang tidligt i folkeskolen og lærte efterfølgende at spille guitar, bass, synge osv. Jeg havde også musik A på gym, og det fylder meget i mit liv. Jeg elsker også at tage til vilde metal-koncerter og selv spille til nogen .Har tidligere gået til: Basket i FBKO Håndbold i Næsby Motionsboxning i Olympia Jeg er også vild med: Sci-fi Gysere Elektronik En der hedder Anne Folk kalder mig Seb, så det må i da også meget gerne Vi ses i dojoen. |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
|
|